NÁŠ TÝM

Naši průvodci ve škole vytváří bezpečné a srozumitelné prostředí, ve kterém se děti mohou učit bez strachu z chyby. Nesoustředí se jen na výsledky, ale sledují proces učení, tempo dítěte a způsob, jakým přemýšlí a pracuje. Místo hotových odpovědí kladou otázky a vedou děti k samostatnosti, odpovědnosti a dokončování vlastní práce. Pracují se skupinou i jednotlivci a citlivě reagují na vztahy a dynamiku v kolektivu. Poskytují popisnou zpětnou vazbu, která hodnotí práci a chování ve škole, nikoli osobnost dítěte. Jsou součástí komunity, spolupracují mezi sebou i s rodiči a svým chováním jdou dětem příkladem.


Zuzka Sítařová

-průvodkyně mladší skupiny

Práce průvodce mě velmi baví, podporuji v dětech kompetence i nastavuji hranice, aby měly přehledné a bezpečné prostředí a mohly se rozvíjet přirozeným způsobem podle svých aktuálních potřeb. Ctím individualitu jednotlivých dětí a ke každému přistupuji jako k jedinečné osobnosti a pracuji s nimi tak, jak zrovna v té dané chvíli potřebují.

Ráda pozoruji postupný vývoj a proměny dětí a jejich zrání v emoční, sociální i vědomostní oblasti. Těší mě, když si děti mohou přijít na spoustu věcí samy a zkusí si vše, o čem se ve škole nebo doma dozví.

Jsem kombinací zodpovědného kreativce a důsledného průvodce. Při práci v montessori škole jsem zjistila, že učení může být zábava, že děti se nejlépe učí od sebe a spolu, a jak je skvělé mít ve skupině děti různého věku. Respektující komunikace a kontakt se skutečným světem jsou pro mě přirozenou součástí výuky.

Studovala jsem religionistiku a husitskou teologii na HTF UK, absolvovala jsem kurz asistenta pedagoga, komunikační kurzy s Michalem Dubcem a kurz pro práci s dětmi se specifickými poruchami učení a týdenní letní školu Hejného matematiky pro 1. a 2. třídu.



Eliška Šubrtová 

-asistentka pro všechny děti

Práce s dětmi mě provází od dětství – začínala jsem v tábornickém oddíle, poté jsem se věnovala výuce tance, později mě oslovila oblast vzdělávání a speciální pedagogiky. Zkušenosti jsem získala mimo jiné ve ScioŠkole, kde jsem pracovala jako asistentka a průvodkyně matematikou. Baví mě hledat způsoby, jak děti motivovat, podporovat a objevovat s nimi radost z učení. Volný čas trávím nejraději v přírodě, tancem nebo pečením.



Sára Kvasničková

-vedoucí pedagogické rady, průvodkyně starší skupiny

Již od mala jsem ráda trávila čas s dětmi. Přes doučování mých bratranců Hejného metodu, jsem se dostala k doučování dětí na 1. stupni.

Po maturitě na humanitním gymnáziu jsem přešla na pozici asistentky pedagoga právě tady v Zeměkvítku, kde působím nyní jako průvodce starších dětí a koordinátor pedagogického týmu.

Naplňuje mě s dětmi objevovat svět jejich očima, být pro ně vzor v respektujícím přístupu a nenásilné komunikaci. Ráda se vzdělávám, chodím na kurzy ohledně softskills, matematiky, osobních vztahů a vedení týmů.

Svůj volný čas ráda věnuji józe, procházkám v přírodě a hraní deskových her s přáteli.


Are you an English native speaker? 

— WE WANT YOU —